علا رشدي: حبوا نفسكم في الفلانتين واستنوني في موسم جديد من وجهة مظر

علا رشدي: حبوا نفسكم في الفلانتين

نشرت النجمة علا رشدي على الصفحة الرسمية لبرنامج وجهة مظر فيديو بمناسبة عيد الحب وعلقت

” ماتستنوش حد يخلي يومكم أحلى النهارده. حبوا نفسكم عشان تقدروا تحبوا كل حاجة حواليكم. لما بنحب نفسنا و بنهتم بيها بنقدر نوصل لكل اللي حوالينا قد أيه هم مهمين في حياتنا زي عيلتنا، أولادنا، أصحابنا، و حبايبنا”

View this post on Instagram

A post shared by Weghet Mazar (@weghetmazar)

وأكدت أنها تحضر لموسم جديد من برنامجها الناجح وجهة مظر وستشارك من خلاله الجمهور طرق النجمات في تربية أولادهم ومعانتهم كأمهات التي لا تختلف عن ما تعانية كل الامهات بشكل عام وأنه حالياً في مرحلة المونتاج.

وجاءت ردود أفعال الجمهور على الفيديو عقب نشرة تدعم الفكرة التي طرحتها علا رشدي ومنها ” احنا بنحبك عشان انتي زينا وشبهنا، متبعاكي من زمان ومستنية الموسم الثاني، احلى فيديو شوفته في عيد الحب مليان بالطاقة الايجابية من شخص طبيعي وبسيط، كتير كلامك صح”

علا رشدي: حبوا نفسكم في الفلانتين واستنوني في موسم جديد من وجهة مظر علا رشدي: حبوا نفسكم في الفلانتين واستنوني في موسم جديد من وجهة مظر علا رشدي: حبوا نفسكم في الفلانتين واستنوني في موسم جديد من وجهة مظر‎

يذكر أن علا رشدي قد طرحت الجزء الأول من برنامج وجهة مظر على قناة اليوتيوب الخاصة بها وحقق نجاح كبير مع جمهور الامهات وحديثي الزواج وأفراد العائلة، فقد حصد الموسم الأول أكثر من 7 مليون مشاهدة على الفيسبوك وما يقرب من 10 مليون مشاهدة على قناة اليوتيوب.